簡直係大解放!燒死我啦🔥


- HAUL 戰利品 -




一放假就例牌掃勁多野😅 因為今日唔買就要等成個禮拜 xd

🔻 PONY EFFECT Conceptual Eyes Quad
   # Be romantic, # innocent, #lively

🔻 PONY EFFECT SEAMLESS FOUNDATION SPF30 / PA++

  # Rosy Ivory

   

之前Pony effect開賣眼影玩1+1,搞到我忍唔住買😚 琴日去到ig shop拎貨間舖又搞優惠350兩盒眼影😳 即刻狗衝買多盒😆 人地都服左我😂  而枝foundation係我屎忽痕想買之外亦上網望過評價ok就試下啦,佢既coverage中等屬於自然完全唔係好似april skin隻cushion咁高cover,相反呢枝foundation亦到比較笠身,妝感係屬於啞光多於光澤不過我買左pony個beauty sponge未到,遲啲試完再將個效果分享下




🔻 MAQuillAGE Dramatic Mood Eyes 22號色


🔻 MAQuillAGE Dual Color Rouge 雙色唇膏 25號色


一去shiseido買野就燒死我,上次買唔到既雙色唇膏今次終於入手啦 ❤ 但個心又想買多枝😤我要沉住氣先得💨😂 眼影都入埋佢貪佢夠特別PANTONE色喎😍 不過原先想買25號色 ,但諗諗下都係留返日本再睇其他牌子😆  


而由於轉左天氣依家所用既眼部護膚品令我眼周既皮膚都更加敏感容易生粒粒,而我又每晚無3點唔訓既人加上多重因素,眼周既黑色素同細紋就越黎越多黎,所以我終於的起心旰去買啦😂 問過BA姐姐之後佢就推介左我以下既眼部產品


🔻 SHISEIDO ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate

🔻 SHISEIDO BIO-PERFORMANCE Super Corrective Eye Cream


眼周肌膚防禦力會隨住年齡增長而顯著下降,而呢枝 ULTIMUNE POWER INFUSING CONCENTRATE 補濕精華可以提升眼周皮膚既自我修復機能,同時為令反皮膚更水漾潤澤。用法好簡單朝早起身同夜晚洗完面之後泵1次分量搽係眼周就ok架啦。



而BIO-PERFORMANCE Super Corrective Eye Cream就可以淡化皺紋及黑眼圈,岩哂我依家既情況正所為依家唔補唔通等幾時補xd 同樣朝早起身同夜晚洗完面之後泵1次分量搽係眼周就。 呢次仲好抵買夠過千蚊就又最下面個幾樣送既仲有最新既粉底液可以試💕同有化妝袋👛👛

🔻 MakeUp Forever HD PRESSED POWDER


見有幾個blogger sis們都用makeup forever既powder 咁岩又見到有得買仲要平過專櫃就買左啦🙈  果然做啲粉做得好細滑控油方面亦做得唔錯,即使出完汗補次粉到夜晚點幾種都無問題!😍


如果 sis (你) 有好用的化妝品推薦 / 想分享你的BEAUTY TIPS
  歡迎到我的 Instagram留言或direct me 分享 

 * ALL PHOTO ARE TAKEN BY ME *
STAY TUNED! AND THANK YOU FOR YOUR SUPPORT